שטיחים לבית ולמקלחת

 
שטיח הוא פריט לבית אשר כולל בתוכו יתרונות רבים. השטיח הופך באופן מידי כל חלל ברחבי הבית למעוצב, ביתי וחמים יותר. 
השטיח מכניס צבע ועניין לחדר שבו הוא נמצא ומספק מקום נעים לדרוך או לשבת עליו, במיוחד בחורף.
כל אחד יכול לבחור את סגנון השטיח המתאים לו על פי הצבעים, הדוגמאות, טכניקת ההכנה, אורך הסיבים ועוד. באתר בית השטיחים תמצאו שטיחים מרהיבים, בעלי מאות דוגמאות וצבעים, החל משטיחים מרוקאים ועד שטיחים מודרנים שיעשו לכם את החורף וזאת כמובן במחירים נוחים.
שטיחי אמבט של YMOR
מתקלחים בסופו של יום חורף סגריר וקריר? רוב הסיכויים שכשתצאו מהמקלחת, לא תרצו לעמוד על רצפה קרה ורטובה, נכון?
שטיח לאמבט העשוי מסיבים אקריליים הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם, שטיח קל משקל, עמיד בפני בלאי והכי חשוב - בעל מרקם נעים.
שטיחי אמבט מגיעים בשלל צבעים צורות וגדלים, ישנם המותאמים במיוחד לבסיס השירותים, שטיחים מלבניים, עגולים, מרובעים או אליפטיים המאפשרים לכם להתאים את השטיח המושלם עבורכם.
למעבר לקולקציית שטיחי האמבט שלנו לחצו כאן 

תקנון YMOR
מבוא
1. אתר האינטרנט www.ym-or.co.il משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט ישראל.
2. באתר זה רשאים להשתמש בני 18 ומעלה, בעלי כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. גלישה באתר האינטרנט ו\או רכישת מוצרים המוצעים למכירה בו ו\או רכישה באמצעות הטלפון מהווים את הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
תקנון מכירות
אתר האינטרנט www.ym-or.co.il (להלן, 'החנות') מאפשר לך לרכוש מוצרים שונים באמצעות החנות, בדרך קלה, נוחה, מהירה ומאובטחת.
שיטת המכירה בחנות
במכירה בחנות מוצעים מוצרים שמחירם ידוע מראש.
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות למוצר המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש. החנות שומרת את כל הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת. המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. על כל לקוח\ה לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בטלפון במעמד סגירת ההזמנה.
3. השלמת תהליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה במעמד סגירת ההזמנה בטלפון בתוך 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה באתר, ובכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה. במידה והמוצר אינו במלאי, תודיע החנות ללקוח תוך יום עסקים אחד לפני סגירת העסקה.

תנאי ביטול עסקה והחזרות
1. הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
2. ביטול עסקה יעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או החשבונית, לפי המאוחר מבניהם.
3. בעת ביטול עסקה לא עקב פגם או אי התאמה, אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי המשלוח + עלות המשלוח חזרה אל מחסננו. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
5. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ככל שהדבר אפשרי.
6. לחברה הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
7. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב המסר העסק לחברת האשראי.
8. סייגים לביטול זכות: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול אשר הצרכן פתח את אריזתם המקורית.
9. החברה לא תידרש לפצות את הצרכן במקרים הבאים:
9.א. נפלה טעות קולמוס, בין אם המחיר המוצר ובין אם התאור המוצר.

9.ב. ארעה תקלה בתקשורת ו\או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.

9.ג. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו\או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.

אספקת המוצר
1. החנות תדאג לאספקת המוצר שנרכש באתר לכתובת שנתנה במעמד סגירת הרכישה, תוך 10 ימי עסקים ממועד הרכישה, אלא אם צוין אחרת בשיחה עם נציגינו.
2. החנות תפעל כדי לספק את המוצרים הנקובים בדף המכירות, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס אשראי. החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולת איבה, מצב חירום ונזקי טבע.

2.ב. שביתה אצל הספקים של הסחורות הדרושים לייצור ו\או הובלת המוצרים

2.ג. כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החנות תהיה רשאית לספק את המוצרים במקום סמוך ומקובל וזאת בתאום מראש עם הלקוח.
4. זמני אספקת המוצרים מתייחסים רק לימי עסקים: א'-ה', לא כול ערבי חג וימי חג.
אחריות כללית
אחריות המוצר מצוינת בכל עמוד של כל פריט.
*YMOR עושה כמיטב יכולתה להבטיח שכל מוצריה יהיו תקינים ובאיכות הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, יתכנו מקרים בהם קיים פגם כלשהו במוצר. במקרה כזה זכאי הרוכש לפנות לחברה ולהתריע על הפגם. החברה תבדוק את התלונה ותהיה רשאית להחליף את המוצר הפגום במוצר זהה, או לזכות את הקונה בסך התמורה ששולמה על המוצר לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. YMOR לא תהיה אחראית לכל נזק שעלול להגרם כתוצאה שימוש בלתי הולם או שגוי במוצריה וכן במקרים של בלאי סביר משימוש.

אבטחת מידע ופרטיות בחנות
החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוח הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לממש את רכישת המוצר.